woensdag 14 januari 2015

De mid-januaripost

Aangezien mijn leven momenteel voor 97% bestaat uit studeren, kat knuffelen, rijst koken, studeren, kat knuffelen, aardappels in de oven mikken, studeren, kat knuffelen, de hele inhoud van je koelkast weg moeten pleuren omdat men éven vergeten was je te laten weten dat men de hele dag de elektriciteit ging afsluiten oeps sorry, het spijt ons enorm, studeren, kat knuffelen, boodschappen doen, studer... ok, u heeft wel een beeld geloof ik zo, en ik het stuk wat ik half voorbereid had, niet afgeschreven heb omdat ik gisteren geen stroom en vandaag geen zin had, hier een liedje wat mijn standaard mid-januarigevoel perfect beschrijft:



Drie dingen:

1) check de superintens in een badkuip dansende dame op 1:16;
2) probeert u ook altijd alle zanglijnen tegelijkertijd te zingen?;
3) Mama Cass = love

En toen ging ik maar weer eens verder met studeren, want ik heb vrijdag tentamen.

4 opmerkingen :

  1. 2) yep 3) zeker. Wiegeliedje dat ik jaren voor M heb gezongen was van mama Cass. Succes vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yay! Ik probeer het al jaren, maar het lukt nooit echt goed. Toen ik daar eens tegen iemand over mauwde, zei die persoon (ik doe niet opzettelijk vaag, ik heb alleen geen idee meer wie het was :-D) op echt beyond droge wijze: "Dat komt omdat het meerdere zanglijnen zijn die door verschillende mensen gezongen worden. Konden ze allemaal tegelijkertijd door 1 persoon gezongen worden, dat was dat nummer wel zo geschreven." Waarop ik natuurlijk een half uur niet meer bijkwam.

      Mijn liefde voor Mama Cass gaat heel diep. "Dream a little dream of me" is nog altijd nét niet janken hiero.

      Dank u! :-)

      Verwijderen
  2. En die badkuipen met afvoer naar boven zijn ook hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je ziet de twee zangers ook zo kijken van "Que?" Het waren natuurlijk de jaren '60, veel drugs. :-D

      Verwijderen

Blog Design by Get Polished