woensdag 30 september 2015

Zo'n week

Ja, ik weet het, ik weet het... U staat al de hele dag in groten getale trappelend te refreshen in de hoop EIN-DE-LIJK die foto's van mijn Middelgrote Londen Avontuur te kunnen bekijken. Helaas moet ik u teleurstellen: het wordt niet vandaag.

Deze week moest ik huiswerk voor 2 vakken, een scriptievoorstel, gezondheidsissues van iedereen hier in Huize LogPoes (Clark update volgt volgende week), een supermaan, Het Leven (zowel in het algemeen als in het bijzonder) en die 104 fotoonderschriften weten te balanceren en eh, dat is dus niet gelukt.

Driekwart van de foto's zijn van onderschriften voorzien en het verslagje is half af, maar aangezien ik morgenochtend vroeg op mijn eerste stagedag in Rotterdam verwacht wordt, ga ik nu naar bed. De foto's en een extra extra uitgebreid reisverslagje inclusief een boel en toen en toen verschijnt deze vrijdag. Echt waar.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished