dinsdag 17 januari 2006

Repareren, kán dat nog?

Mijn videorecorder doet raar. Heel raar. Als je probeert een videoband af te spelen, zie je wiebelige strepen onderin, en na een poosje wordt het hele beeld één grote gehusselde ellende.

Het eerste wat ik dacht was: "F*ck, videoband stuk!", maar na het testen met diverse videobanden die het op andere videorecorders wél normaal doen, vrees ik dat mijn videorecorder (een Phillips V175 met Auto Head Cleaner van een jaartje of 7) zijn beste tijd gehad heeft...

Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, en of er überhaupt nog mensen zijn die videorecorders openschroeven om ze van binnen te bekijken? Of is het al zo erg gesteld met de consumptiemaatschappij dat mij niets anders rest dan geld te gaan sparen voor een nieuwe?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished