donderdag 19 januari 2006

Poelekie vs de Hele Hoge Kant

In november was ik dolgelukkig dat ik van de kant af durfde te duiken. Ik wist echter toen al dat de kant waar ik vanaf gedoken was een relatief eitje was, vergeleken bij de Hele Hoge Kant. Die Hele Hoge Kant bevindt zich bij de duikput in het instructiebadgedeelte. En voor mijn diploma moet ik dáár dus van af...

U raadt het al: tijdens elke zwemles in december stond ik hevig "Neee!" schuddend op de Hele Hoge Kant naar beneden te staren, er 100% van overtuigd dat ik er nooit van af zou durven.

Zowel mijn zwemleraar, hij-die-ik-niet-meer-zal-noemen als The Big Kahuna waren er echter van overtuigd dat het me uiteindelijk zou lukken, en jawel: ik kan nu trots meedelen dat ik op woensdagavond 18 januari 2006, om 21:39 precies, snufferd vooruit van de Hele Hoge Kant afgedoken ben! *doet blij dansje*

Mijn zwemleraar, die over het algemeen vrij stoïcijns is, stuiterde juichend en applaudisserend door het bad. Nu maar hopen dat ik het volgende week wéér durf! ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished