zaterdag 23 augustus 2003

Erger me al jaren rot aan die gruwelijke CU2-vragenlijst, maar in het kader van "If you can´t beat them, join them" heb ik hem dan toch maar ingevuld. Ter lering ende vermaak zullen we dan maar zeggen...


001: Naam: Poelekie de Vries
002: Nickname: Poel
003: Woonplaats: Amsterdam
004: Geboortedatum: 18 december 1975
005: Lengte: 1m70 pre-chiropractor, 1m72 post-chiropractor
006: Kleur ogen: Bruin
007: Schoenmaat: 39/40
008: School/werk: Directiesecretaresse in opleiding
009: Rook je: Nee, al komt er wel eens stoom uit mijn oren
010: Hobby's: o.a. Buffy, Daan, Computers, Zwemmen, Citroën DS: lees mijn blog!
011: Broers/zussen: Nee
012: Heb je verkering/een relatie: Hahahaha!
013: Piercing: Oortjes, maar dat telt niet
014: Tattoo: Nog niet, al jaren onderweg
015: Vakantieland: Tenerife/Maui of een ander eiland waar al dan niet langharige surfjongens in sarongs rondlopen

016: Is er iemand die je niet zal terugschrijven: Die spammers uit mijn meelbox
017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Mijn keuringsarts
018: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Mijn keuringsarts
019: Wie zou je graag ontmoeten: Die al dan niet langharige surfjongen in sarong
020: Wie bewonder je enorm: Keanu Reeves
021: Meest sexy personen: Alle mensen die fijn in hun vacht zitten

022: Favoriete slaapkledij: Nâks, of een afgeragde pon van mijn oma
023: Favoriete auto: Citroën DS
024: Favoriete film: “Trust” van Hal Hartley
025: Favoriete muziek: De Belgen, Underworld en andere electronica en liedjes over verdriet
026: Favoriete stad: Amsterdam
027: Favoriete knuffel: Mijn knuffelhond
028: Favoriete geurtje: “Amazing Grace” van Philosophy
029: Favoriete week/maandblad: Als het maar pulp is
030: Favoriete geluid: De spreekstem van Daan Stuyven
031: Favoriete TV-series: Buffy the Vampire Slayer
032: Favoriete schrijver: Ik vrees “overall” toch Herman Brusselmans, sorry.
033: Favoriete troetelnaam: Ik krijg jeuk van favoriete troetelnamen. Onprettige jeuk. Op nare plaatsen.

034: Wat staat er op je mouse pad: Mijn muis
035: Wat ligt er onder je bed: Niets
036: Lievelingskleur: Ik vrees toch roze
037: Lievelingslied allertijden: “You will miss me when I burn” van Palace Brothers
038: Lievelingslied op dit moment: “Song to the siren” van This Mortal Coil
039: Lievelingseten: Italiaans, met Indiaas als runner-up.
040: Lievelingsvak op school: School!?!? (*Poelekie schiet nu in stress*)
041: Lievelingsdrank: IJsthee
042: Lievelingscijfer: 3. Of 9. Of allebei. Of combinaties ervan.
043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Mijn stralende glimlach op fijne dagen
044: Welke deodorant gebruik je: Rexona in diverse varianten
045: Welke schoenen draag je het liefst: Aerosoles
046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Te laat
047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Welke niet, ik hang van de clichés aan elkaar
048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Romantiek is geen competitief iets
049: Het meest beschamende moment van je leven: Geen idee, vast verdrongen
050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Huisdier
051: Wat doe je in het weekend: Bitter weinig
052: Welk vak doe/deed je niet graag op school: School?! (zie vraag 040)
053: Je Ontbijt: Bammetje
054: Wat eet je absoluut niet graag: Dieren
055: Huisdieren: Rood en Les-Mioux

056: Lachen of dromen: Lachen als ik wakker ben, dromen als ik slaap graag.
057: Serieus of grappig: Wie bedenkt die keuzes? Beide graag, op (on)gepaste tijden.
058: Snel of traag: Snel
059: Alleenstaand of relatie: Solo
060: Simpel of ingewikkeld: Zo ingewikkeld dat je er simpel van wordt.
061: Cremeren of begraven: Cremeren
062: Sex of alcohol: Heb niks met alcohol
063: Lang opblijven of vroeg naar bed: Lang opblijven
064: Licht of donker?: Licht haar, donkere kleren
065: Spreken of zwijgen: Zwijgen, ik zwam al genoeg
066: Grote of kleine vrouwen/mannen: Beide, hou van diversiteit
067: Krant of weekblad: Internet
068: Knuffel of een kus: Hangt van de persoon af van wie ik die knuf/kus ga krijgen
069: Gelukkig of triestig: Gelukkig
070: Leven of dood: Allebei onvermijdelijk
071: Fuif of discotheek: Fuif?!
072: Links of rechts: Politiek links, slapen rechts
073: Saus erop of ernaast?: Doe niet aan saus
074: Bruin of blond: Bruine snoet, blond haar

075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: “Waarom die krullen?!?!”
076: Geloof je in reincarnatie: Deze vraag schuif ik door naar een volgend leven
077: Bestaan buitenaardse wezens: Kijk maar eens rond in Amsterdam, het stikt ervan
078: Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft: (*stilte*)
079: Bestaat de ware: Blijkbaar niet

080: Hoeveel kinderen wil je: Mag al gelukkig zijn als ik er 1 krijg
081: Waar kan je niet tegen: racisme, homohaat, mensen/dierenleed, kortom: stupiditeit
082: Het beste gevoel ter wereld: Een fijne zwem
083: Het slechtste gevoel ter wereld: Pure Wanhoop
084: Waar ben je bang voor: Deze vragenlijst
085: Word je soms emotioneel: Regelmatig
086: Huil je tijdens films: Jaaa!
087: Droombezigheid als je ouder bent: Ik ben al ouder zegt mijn moeder
088: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Wie zegt dat ik die heb?
089: Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond: “Eh…zaterdag toch?”
090: Als welk dier zou je terug willen keren?: Poezel
091: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Hangt van de man/vrouw af
092: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Originele plek…cliché zeg!
093: Gekste plek waar je "het" ooit gedaan hebt: Doe niet aan gekke plekken
094: Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: Op de plek waar zich die al dan niet langharige surfjongen in sarong bevindt. (Inkopper heet zo´n vraag)

095: Wat vind je van cu2: Iets waar je je verre van moet houden
096: Wat mis je nog aan cu2: Ik hou me verre van CU2
097: Waar heb je deze vragenlijst vandaan: Dit is de clichélijst van CU2
098: Hoevaak up-date je je vriendenlijst: Vriendenlijst? Doe Normaal.
099: Wat doe je nog meer op de pc naast cu2: Alles behalve CU2
100: Mis je een vraag: Ja, bendes vragen, maar ik ben het invullen nu wel spuges eigenlijk.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished