dinsdag 12 oktober 2004

D is voor...

De mensen die mijn blog al een poosje lezen, zullen zich afvragen waar de lyrische Daan-posts gebleven zijn. Nou, hier dus:

Na een copieuze maaltijd bij Van Kerkwijk togen Poelekie en The Big Kahuna naar de Brakke Grond voor een avondje The Go Find en (wie anders dan) Daan.

De jongens van The Go Find" zijn superschattig, op het verlegene af. Hoewel de zaal én raar (theaterzaal) en nog wat legig was, heb ik erg genoten van hun fijne liedjes. Voor de liefhebbers van singersongwriterachtige-gitaarliedjes-gone-Protools een aanrader. (Noot aan zelf: cdtje kopen).

Ja, en toen Daan met band. Het was ondertussen anderhalf jaar geleden dat ik hem voor het laatst (live) gezien had, alles was anders (Daan heeft nieuw haar, nieuwe zanger erbij, nieuwe drumster) en tegelijkertijd ook hetzelfde (briljante band, briljante zanger, briljante nummers, briljant publiek). Dus ik herhaal wat ik op 13 augustus 2002 schreef:

*lezen met stemmetje van een verliefde 14 jarige*: Daan is gaaf, Daan is super, Daan is lief, Daan is leuk, Daan is een megalekkerding, Daan! Daan! Daan!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished