maandag 2 oktober 2006

Poelekie, scholier

Zoals ik eerder schreef, ben ik door omstandigheden geen september-fan. Dit jaar echter was er iets om me op te verheugen: een nieuwe (aanvullende) opleiding!

Ik heb er hier nog niets over geschreven omdat het eigenlijk pas helemaal zeker was dat ik kon beginnen op de dag dat het eh, begon, maar nu ik morgen voor de derde keer naar les ga kan ik het er “veilig” over hebben: als alles goed gaat, dan ben ik in juli 2007 niet alleen “gewoon” secretaresse, maar ook medisch secretaresse!

Vol trots presenteer ik hier dan ook de nieuwe P de V strijdkreet: “Ziekenhuispersoneel, bergt u! Poelekie heeft witte schoenen en komt uw kant op!” Hij werkt het best als je er wat vervaarlijk bij kijkt. Oefenen voor de spiegel is uiteraard toegestaan.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished