donderdag 24 januari 2013

Lange zinnen die leiden tot leutige foto's (a.k.a. titles are not my strongest point)

In mijn vorige post beloofde ik dat er een recap post van het afgelopen jaar zou verschijnen. Ik ben zelfs begonnen met het schrijven van die post, maar toen ik vanochtend bij de kaakchirurg in de stoel lag om 3 weken post-ingreep de hechtingen van mijn kiesimplantaat te laten verwijderen (nee, deed geen pijn) realiseerde ik me dat het 1) al bijna februari is en 2) dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb om nog een boel tijd, energie en woorden aan 2012 te besteden.

Want het was over het algemeen op de schaal van Ontiegelijk Stom tot Heel Erg Ontiegelijk Stom eigenlijk best wel een Heel Erg Ontiegelijk Stom jaar en over de leuke dingen die gebeurd zijn én die ik met het internet wil delen (want zoals u weet is dit geen dagboek) heb ik zowel hier op LogPoes als op YourfriendLP (mijn Engelse blog) al geschreven.

Ja, dat waren twee belachelijk lange en waarschijnlijk nodeloos complexe zinnen. Er is echter nog wel 1 ding uit 2012 dat ik graag met jullie wil delen en dat zijn de foto's (jawel, mét al dan niet leutige onderschriften!) van het "We gaan naar een paar musea en een zinetentoonstelling en ontmoeten VrouwkevanS in haar natuurlijke habitat"-bezoek dat The Big Kahuna en ik aan Parijs brachten. Ik hoor u denken: "Yo, LP! Hou op met leuteren en schiet op met die foto's!" en u heeft uiteraard volkomen gelijk: KLIK!

8 opmerkingen :

  1. ah, dan wel een twitterstilte, maar geen algehele LP-stilte :)
    (groet van @jillyrocket)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit weekend was geweldig leuk en erg intensief. Ongelooflijk wat je in twee en een halve dag plus één uur :-))kunt doen. Ontmoeting met VrouwkevanS was top. Het appartement in Le Marais was geweldig. Ik wilde zelf ook graag blijven :-)) Dank je voor de foto's. Het woord dat je zocht is gargouille. TBK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat 2013 maar een topjaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Jillyrocket: hey! Welkom op LogPoes! Ik weet niet of ik ooit nog terugkom op Twitter, maar zowel hier op LogPoes als op mijn Engelse blog zal bij tijd en wijle wel weer wat verschijnen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ TBK: ja, en dan te bedenken dat ik minder dan de helft van de foto's geplaatst heb én dat ik van minder dan de helft van de dingen die we gedaan hebben foto's heb gemaakt! :-D Ja, dat appartement was vrij briljant. En dank je, ik zocht inderdaad naar gargouille, in het Nederlands een waterspuwer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Sahi: dank je! Ik hoop het ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished