woensdag 8 juli 2015

Recappen

De cijfers en studiepunten zijn definitief binnen, de laatste nasleeploodjes geregeld, kortom: ik heb nu echt, écht, ECHT vakantie. In de afgelopen week ben ik begonnen met het ontmesten van mijn huis, een klus die nogal gehinderd werd door de Bloedhitte™ en het feit dat ik het boven een bepaald troeplevel allemaal niet meer overzie. Gelukkig komt TBK een dezer dagen assisteren bij dit toch altijd weer moeizame proces. Lees: zij ruimt op, ik schiet de voor en na foto's. Dit is overigens slechts half een gebbetje.

Ondanks de zooi ben ik verder behoorlijk productief geweest deze week, zeker gezien de hiervoor genoemde Bloedhitte™ en de stiekem-toch-wel-een-post-prestatie-depressie: mijn schrijverij voor Camp NaNoWriMo ging als een speer. Ook heb ik me een weg door 1 maand achterstallige email op 3 accounts gemaaid, 700+ emails gewist en me door een bovenbeenhoge stapel wasgoed heen gewassen.

Ik heb Clark naar de dierenarts gesleept voor een check up van zijn na een val moeizame linkerachterpoot: na een hoogst onprettig maar noodzakelijk houdgreep-en-rek-onderzoek blijkt zijn poot inderdaad gekneusd te zijn, wat ik al vreesde. Hij heeft nu een pijnstiller, maar laat zich helaas niet weerhouden van springen en/of zich op mij storten. Zo heb ik hem eerder vanmiddag letterlijk op z'n La La La Human Steps (voor de niet-dansers hier een video) uit de lucht moeten vangen. Geen greintje zelfbehoud, die kerel. Wel lief.

Daarnaast heb ik zowaar twee boekjes in elkaar gedraaid voor twee achterstallige Sketchbook Projects die ik deze zomer eindelijk ga afmaken en het derde boekje leutig gekaft. Tevens heb ik een halve meter hoge stapel notitieboekjes doorgewerkt, voor een deel overgetikt en vervolgens weggepleurd. En tot slot schreef ik eerder vandaag een recap blogpost over mijn studiejaar voor mijn Engelse blog.

Van het uploaden, bewerken en van leutige onderschriften voorzien van de batch foto’s van mijn avonturen in Den Haag enkele weken geleden is daarentegen nog niets gekomen, dus die heeft u nog tegoed.

2 opmerkingen :

  1. Reacties
    1. Ja, ik maak optimaal gebruik van (hoogstwaarschijnlijk) mijn laatste lange zomervakantie! :-D

      Verwijderen

Blog Design by Get Polished