donderdag 23 december 2004

Long overdue update

En alweer een week voorbij! Ik had al eerder een update geschreven, die is echter in een groot zwart gat verdwenen toen mijn computer crashte. Versie twee heeft wat op zich laten wachten, de tijd gaat nogal vlotjes de laatste, eh, tijd, maar hier issie dan! ;-)

Zaterdag de 18e was het natuurlijk mijn (hiephoera!) verjaardag, die ik niet "echt" gevierd heb. Wel heb ik hele leuke dingies gehad:

- De Harry Potter-boekenset van deel 1 t/m 4

- Een kattenkalender

- Een kerstboomengel die melodica speelt

- Een geborduurd nijlpaarddingetje (ivm mijn liefde voor Tanja die in Artis woont)

- Een Dior Addict-geschenkdoos

- Een serie fijne foto´s van mijn poezels én een LJ-icon

Na alle verjaardagsvrolijkheid hebben ik en The Big Kahuna ons gestort op het versieren van het huis. Er hangt nu een fijne lichtslang van 15 meter door het hele huis, de kerststal staat op de tv (ivm poezen die de beeldjes willen opvreten) en de fiber optic tree fiber optict dat het een lieve lust is.

Als extra attractie, en om in de sfeer van Harry Potter te blijven (heb al 4 boeken uit ondertussen), staat er een tweede kerstboompje dat qua vorm exact lijkt op de Sorting Hat!

De kerstkaarten zijn ook weer de deur uit, zij het licht vertraagd, dus als u aan het wachten bent: hij komt er aan!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished