maandag 13 november 2006

Galg en rad

Tijdens het speuren in mijn archiefmap kwam ik dit stukje uit de oude doos tegen. Het is een Kahuna/Poelekie-gesprek, dus enjoy!

(Andere Kahuna/Poelekie-gesprekjes vindt u hier, hier, daar en ook daar)

The Big Kahuna zat de buurtkrant te lezen terwijl Poelekie zich bezig hield met in elkaar fröbelen van een Belangrijk Iets (lees: ik heb geen idee meer wat ik aan het doen was).

Plots kijkt The Big Kahuna op van haar blaadje en zegt: "De politie houdt een fietsgraveeractie! Wat een goed idee! Moet je ook laten doen!"

Poelekie de Vries, voorzichtig: "Eh...mam? Ik moet je wat bekennen: ik heb mijn fiets gejat..."

Stilte

The Big Kahuna: "Hmm, dan is die fietsgraveeractie misschien toch niet zo'n goed idee!" *leest verder in de buurtkrant*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished