donderdag 30 november 2006

Yup!



Ja lieve mensen, ik ben KLAAR en ik moet zeggen: ik vind het ook wel mooi geweest met de schrijverij na in de afgelopen nacht 10.000 woorden te hebben geschreven!

Deze NaNoWriMo werd mede mogelijk gemaakt door de steun van Cath, Kattenfluisteraar T., The Big Kahuna en uiteraard Meneer de Poes, de maandagavondNaNobijeenkomstgroep (you know who you are!), een tiental flessen Amé (briljant spul dat me in staat stelt een zuipende schrijver na te doen zonder mijn street etsj bulliefs de deur uit te moeten doen) en de volgende tracks van de volgende artiesten:

Fall out boy – Sugar, we’re going down
Daan – The player, Type Ex & Le joueur
Panic! At the disco – A fever you can’t sweat out (album)
Ciara ft. Chamillionaire – Get up
Mary J. Blige – No more drama & Be without you & Real love
Emilie Autumn – Shalott
Robbie Williams – Lovelight
Fleetwood mac – Big love
Justin Timberlake – My love
Daft Punk – Technologic (live)
Tina Turner – Let’s stay together & Typical male

Mijn speciale dank gaat uit naar mijn new gay best friends de Scissor Sisters voor hun albums Scissor Sisters & Ta-dah, en dan met name de track "Ooh" die me door de laatste 1700 woorden heen gesleept heeft.*

Zo, nu ga ik een dutje doen. *stort in*

* Ja, ik ben mij bewust van het feit dat de enige conclusie die getrokken kan worden naar aanleiding van deze tracklist is dat ik enorm emo ben. ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished