vrijdag 1 december 2006

Fijne Vrijdag!

Vandaag was een fijne dag! Soms heb je dat zomaar, dat alles gaat zoals je het graag wilt hebben. De ochtend begon productief, met katprikkerij, een telefoontje naar jarige Cath en de Emilie Autumn adventkalender.

Vervolgens sjeesde ik in een razend tempo door mijn eindredactiewerk heen: binnen 2 ½ uur was ik klaar. Daarna ging ik naar de kapper, dus ik ben nu weer helemaal “Dooie Flos”-vrij. Met mijn nieuwe coupe ben ik meteen pasfoto’s gaan maken waarna ik een paspoort ben ga halen.

Eenmaal thuisgekomen heb ik ál mijn huiswerk voor de komende week afgemaakt en vanavond ben ik (na katprikkerij uiteraard) gaan verzetten* met Kattenfluisteraar T. Ik ben dan ook helemaal klaar voor de officiële NaNoWriMo afsluiting morgen in Utrecht. En, heeft u nog spannende plannen dit weekend?


* “Verzetten”: samen een verzetje aangaan. “Een Verzetje”: Tom & Poes taal voor samen uit eten gaan.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished