dinsdag 3 april 2007

Mthrfckng FOB & Verdere Verrichtingen In Huize P.

Fall Out Boy was boven verwachting, zowel de band als het publiek. Het was lang geleden dat ik bij een concert was waarbij het publiek niet de hele tijd aan het zwammen en aan het blaten was. Zelfs de teenies, die overigens in kleinere aantallen aanwezig waren dan ik verwacht had, waren lief: ik heb bijna 3 +/- 13-jarige meisjes geadopteerd die voor ons stonden en ELK nummer meezongen. Te schattig.

Aan een verder verslagje ga ik me niet wagen: ik ben er slecht in (“entoenentoenentoen”), het is ondertussen bijna een week geleden en bovendien heeft Meneer de Poes er al uitgebreid over geschreven. (zie hier, hier en ook hier)

Verder hoest ik alsof mijn leven er van af hangt (laat me raden: het heerst?) en gaat tandarts I. donderdag weer fijn timmeren, hakken en zagen. Wat spookt u zoal uit in deze beginweek van april?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished