maandag 26 maart 2007

De Avonturen van Poelekie de Vries

Pfoe, dit was me het weekendje wel! Na zaterdagmiddag wat suf rondgehangen te hebben omdat mijn kies ondanks mijn vriend Brufen toch wel een beetje best wel au deed, leek het me een briljant idee om naar Music and Lyrics te gaan. En inderdaad, dat was een erg goed plan! (verslagje hier)

Het feit dat ik na afloop op straat een metalen klemringding van een prullenbak op mijn rug kreeg omdat een of andere geestelijk onderontwikkelde $!%$&%^#$%^$#^%$# tegen een vuilnisbak aantrapte in een méér dan kinderachtige driftbui (sommige mensen worden écht nooit ouder dan 2 he?) was wat minder leuk, maar ach, ik heb nu een interessante blauwe plek zullen we maar zeggen. *rolleyes*

Gelukkig is er deze week wat vrolijkheid in aantocht: Fall Out Boy! Uiteraard ga ik helemaal op teenie: ik houd hardcore (met heel veel xxx dus) vol dat ik geen dag ouder ben dan 18 en mijn straightening iron is al aan het voorverwarmen. Ik twijfel nog of ik ook voor de raccoon look moet gaan, of dat dat nét over the top is... ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished