donderdag 30 augustus 2007

Dier en leed

Afgelopen zaterdag had ik een últragezellig verzetje: samen met Celia, in sommige kringen ook wel bekend als lavenslayer, heb ik letterlijk ALLE dieren in Artis gezien! Ja, zelfs het reptielenhuis heb ik bezocht. Ik sta er zelf nog steeds versteld van...

Uiteraard hebben we ernstig lopen zuchten bij alle fijne dieren in de “zacht maar gevaarlijk”-categorie. Ik moet mezelf altijd streng toespreken als ik in de buurt van wasberen, margays en rode vari’s kom: nee, niet aaien, ook niet stiekem, roofdieren met scherpe tanden tenslotte.

En wat is mijn beloning voor al deze zelfbeheersing?

Tadaa:



Dit (keer 3, waar poot 4 geland is weet ik nog steeds niet) is wat je krijgt als Klunskater Rood vól op je been landt en vervolgens zijn evenwicht dreigt te verliezen.

Dat het nog erger kan, bewijst het verhaal van Kattenfluisteraar T.: in een poging een kat van een Doberman te redden, liep hij een flinke kattenbeet op, waardoor hij nu wat sneu is:



Gelukkig waren ze op de eerste hulp erg vriendelijk en viel de tetanusprik mee. Hij moet nu nog 5 dagen overdreven grote antibioticapillen slikken waarna hij er weer helemaal tegenaan kan...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished