zondag 20 juli 2008

Geslaagd! (en andere bezigheden in en om)

Allereerst maar even het goede nieuws: ik ben geslaagd voor de 5 vakken die ik gedaan heb! Iedereen hartelijk dank voor de aanmoedigingen! Het echte realiseer/besef-moment moet nog komen, maar zoals u weet gebeurt dat altijd op momenten dat ik het niet verwacht.

De afgelopen week gaf een geheel nieuwe betekenis aan het begrip “volledig uitgepoest* zijn”: maandag studeren, dinsdag en woensdag examens en donderdag en vrijdag weer werken. Momenteel beraden wij ons in Huize Poelekie dan ook op een andere aanpak, want dit is niet meer gezond.

Zaterdag was er als beloning dan eindelijk weer eens een verzetje in de vorm van de Eerste Officiële Artismeet, die nóg veel gezelliger was dan ik verwacht had en ik verwachtte er nogal een boel van, dus kunt u nagaan!

Verdere huishoudelijke mededelingen: op 1 december vliegen Meneer de Poes en ik naar Madeira om daar 11 dagen lang de enige toeristen van onder de 65 te zijn. Ook heb ik bij IKEA een nieuwe matrascombo aangeschaft én ben ik de blije bezitster van weer een “Keukending Dat Niemand Heeft”: een ketchuplepel. *kijkt stoer*

* Uitputting voor katten

6 opmerkingen :

  1. Gefeli!

    *vraagt zich af wat er anders is aan een ketchuplepel*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Esther: dank je! Een ketchuplepel is een hele lange dunne lepel waarmee je de onderkant van de ketchupfles mee kunt afschrapen. Totaal vaag, ik weet het! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha! Vast een nederlandse uitvinding :)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished