donderdag 8 april 2010

Een kort en weinig inhoudelijk Imogen Heap verslagje

Jawel, hier is ie dan: het Imogen Heap verslagje waar u allen met smart op heeft zitten wachten! NOT, maar goed, komtie:

Zoals altijd wat verlaat kwam ik in mild-poinkende toestand aan bij de Melkweg, waar Tha B-man mij al opwachtte. Eenmaal voorzien van lidmaatschappen en bevrijd van jassen en paraplu's waren we helemaal klaar voor de avond die de geschiedenis in zou als "Awkward socially awkwards anonymous": ik weet niet wat er in de lucht hing die avond, maar het leek wel alsof iedereen (en niet in het minst de twee voorprogramma's én Imogen zelf) spontaan sociaal wat onhandigjes werden. Ik, die nog over lucht kan struikelen op sommige dagen, voelde me helemaal op mijn plek, dat mag duidelijk zijn! ;-)

Het concert zelf was erg goed, maar zoals altijd met dingen die goed zijn: zie ze maar eens te beschrijven. Er zijn vast mensen die dat wel goed kunnen, ik ben daar helaas geen van en dat verklaart ook meteen waarom, ergens diep in de prehistorie, mijn carrière als recensent voor CJP magazine nooit van de grond gekomen is, maar dat geheel terzijde. In het kort: Imogen Heap = awesome.

2 opmerkingen :

  1. Ah, wij sociaal onhandigen moeten elkaar bijstaan. En waar beter dan bij ms Imogen? Heb je haar trouwens ook op TED gezien? Ook zo goed!
    *laat anderen poinken en trekt verderbij in haar privé kamer in het ziekenhuis*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ non-spotter: inderdaad, Awkward Socially Awkwards Unite! Ik heb haar TED lezing niet gezien, maar ik ga er direct naar op zoek! Dank je voor de tip! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished