woensdag 19 maart 2003

Vandaag voor het eerst in 1 jaar weer eens bij Lush binnengesnuffeld (de zeepgeur was al meters ver te ruiken, hmmm...), heb daar behalve de goeie oude "Buffy the Backside Slayer" (nee, niet alleen een favoriet omdat ik Buffy-fan ben!) aangeschaft en een nieuwe fijne zeep ontdekt: Rock Star Soap. En nu geen geintjes over dat dat vast is bij gebrek aan The Real Thing...

Over "Real Things" gesproken: Zittend bij het Esprit-cafe, waar ik en mijn nichtje zaten te genieten van een drankje, zagen wij een huilend bruidje voorbijrennen. Toen zij uiteindelijk op een bankje ging zitten besloot ik haar maar een zakdoek te gaan brengen, onderwijl bedenkend dat het één van de volgende situaties zou kunnen zijn:

1) Het is echt een bruidje en er is echt iets mis

2) Het is iemand die denkt dat ze een bruidje is en dan is er zeker iets mis

3) Het is een act en dan merk ik het vanzelf wel

Heb haar een zakdoekje of drie gegeven en geprobeerd haar wat gerust te stellen, toen ik in mijn linkerooghoek een camera zag staan. Ik besloot echter het spel mee te spelen, wenste haar veel succes, zette haar sluier weer goed recht op haar hoofd en zei: "Zo, nu ben je weer helemaal een plaatje!" Ben benieuwd wanneer ik mijn tv-debuut maak als zorgzame naïeveling. En of deze improvisatie me eindelijk een plekje in het boek van Kemna Casting gaat opleveren...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished