dinsdag 8 juli 2003

Heb het al eerder gezegd: ik ben eigenlijk gewoon een man. Ok, ok, een jochie van veertien dan...

Het ultieme bewijs daarvan is dat ik in een maand of twee geleden in een aanval van "Gohhoezouditnouinelkaarzittenlaatikhetuitelkaarhalen!" mijn rollerskates dusdanig uit elkaar geschroefd heb dat ik ze zelf niet meer in elkaar kreeg...

Heb vandaag eindelijk mijn O.E.P.S.* overwonnen en dit alles aan die lieve meneer bij RDLFS opgebiecht, die ze vervolgens netjes weer in elkaar geschroefd heeft. Ik moest hem wel plechtig beloven het nooit meer te doen.

Om mezelf aan deze belofte te herinneren zet ik hem hier nogmaals neer: "Ik, Poelekie, beloof hierbij plechtig dat ik NOOIT MEER mijn rollerskates op dusdanige wijze uit elkaar zal halen dat ik ze niet meer in elkaar kan zetten."

In de praktijk betekent dit dus dat ik nu wel inlineskates MOET kopen... puur om in mijn sloopbehoeftes te voorzien!


(*oh, enorme Poelekie schaamte)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished