woensdag 12 januari 2005

Digits

Een aantal nachten geleden, toen ik weer eens geen oog dichtdeed, besloot ik maar eens te kijken hoeveel telefoonnummers ik in mijn mobiel heb staan. Dat bleken er 60 te zijn. Aangezien ik niets beters te doen had, heb ik ze onderverdeeld in een aantal categorieën:

- 1 outdated nummer dat ik maar niet weg kan gooien
- 2 nummers van 1 buurman, mocht zijn wasmachine overstromen
- 4 nummers van 4 Buffies
- 1 nummer van mijn eigen voicemail
- 2 eigen nummers, handig om te verzenden naar andere mobieltjes
- 5 nummers van 4 verschillende instanties
- 4 nummers van 3 mensen die ik nooit meer wil spreken en daarom bewaar zodat ik kan zien als ze bellen en dan kan wegdrukken/niet opnemen
- 10 nummers van 6 familieleden
- 14 nummers van 7 mensen die ik waarschijnlijk nooit meer spreek
- 17 nummers van 10 vrienden

En wie staan er bij u allemaal in de telefoon?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished