woensdag 9 maart 2005

Wat fijne losse mededelingen

Zo, sneeuw is weer weg (ik ben erg blij dat ik een aantal jaar geleden de impuls om naar Alaska te verkassen heb weten te onderdrukken), Salsa-demonstratie is geweest en was erg geslaagd (nu nog naar de chiropractor om weer geheel rechtop te kunnen lopen ;-P), studie gaat niet zo voorspoedig als wel zou moeten, maar ik krijg morgen wat mentale assistentie (en thee met koekjes) van The Big Kahuna, volgens mijn zwemjuf heb ik een geweldige crawl-pootflapperslag (zijn die jaren en jaren balletles toch nog érgens goed voor geweest ;-)), over exact 52 dagen pak ik het vliegtuig naar Australië (realiseer/besef-moment laat niet lang meer op zich wachten) en "Closer" is een fijne film.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished