woensdag 22 februari 2006

Blonde highlights

De afgelopen weken vertoon ik zulk verbijsterend mallotig gedrag dat ik al meerdere keren in de spiegel heb gekeken om te checken of ik écht niet meer blond ben. De hoogtepunten:

* Ik had mijn sjaal niet goed omgedaan, waardoor hij verstrikt raakte in mijn fietsketting en ik al trappende bijna gewurgd werd. Gelukkig waren twee voorbijlopende heren zo lief om me weer los te maken.

* Ik kwam er vier dagen voor de deadline achter dat het nu schoolvakantie is, en dat terwijl ik een mini-interview moet doen met een coördinatrice van een Brede School. Ik vermoed dat de kosmos vond dat ik wel een meevallertje verdiende, want later die middag hoorde ik dat de deadline met een week verschoven is. Pfew...

en, last but not least:

* Ik heb mijn complete minitower (aka "The deadweight formerly known as my computer") van Amsterdam Centrum naar Diemen-Zuid verzeuld, terwijl ik er natuurlijk ook gewoon de beide harddisks uit had kunnen schroeven...

Hijgend en puffend kwam ik aan waar ik zijn moest, waarna Breyten in een paar uurtjes mijn data van mijn schijven plukte en op cdtjes bakte. :-) Laten we hopen dat het feit dat ik mijn data weer compleet heb er ook voor zorgt dat ik IRL wat meer "together" ben ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished