dinsdag 14 maart 2006

Mocht u mij wat gemist hebben de afgelopen week...

...hier ben ik! Waarschijnlijk bent u net zo nieuwsgierig als ik, en vraagt u zich af waar ik me zo mee bezig houd de laatste tijd. Zo niet, dan heeft u pech gehad, want ik ga even uitgebreid mijn bezigheden pimpen. ;-)

De afgelopen week heb ik onder andere:

- erwtensoep from scratch gekookt
- voor het eerst van mijn leven spruitjes genuttigd (die, contrary to popular belief, erg lekker waren)
- me heftig uitgesloofd bij zwemles (met binnenkort tastbaar resultaat)
- een kleine obsessie ontwikkeld voor het nummer "Beep" van The Pussycat Dolls in het algemeen en het geweldige rode haar van "Doll" Carmit Bachar in het bijzonder
- een hapklaar artikel geschreven over het fenomeen “De Brede School”
- wat nuttig werk verzet bij Noppes
- me voorbereid (lees: sufgeshopt) op de aankomende trouwerij (want je kunt natuurlijk niet zonder cadeau en/of zonder handtas verschijnen...)
- de onderwatermeneer bewonderd die allerlei onderwaterdingies doet met zijn nieuwe vinnen.

Daarnaast ontplooi ik op al een aantal weken een aantal Zeer Geheime Activiteiten en doe ik op dit moment een waarschijnlijk vergeefse poging om niet gruwelijk ziek te worden. Maar ik ben er dus nog wel. Dat u het even weet... ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished