vrijdag 24 maart 2006

Activiteiten in en om

Het begint hier hoe langer hoe meer op een “1 update per week”-log te lijken, maar ik heb een excuus: Mijn pogingen om niet gruwelijk ziek te worden waren inderdaad vergeefs, ik heb de afgelopen week voornamelijk in bed doorgebracht.

Gelukkig kon ik mezelf met behulp van een fijne dosis paracetamol dusdanig op pootjes krijgen om op zaterdag het huwelijk van de korte termijn planners mee te maken in het Hilversums museum.

Ik denk dat iedereen die aanwezig was spontaan zin kreeg om zelf te gaan trouwen. Voor zover ze dat nog niet waren, natuurlijk. Na het officiële gedeelte was er een high tea in Restaurant De Lage Vuursche waar behalve de briljante trouwtaart ook overheerlijke hapjes geserveerd werden.

Na thuiskomst dook ik mijn nest weer in, op woensdag kwam ik er pas weer echt uit.

Op donderdag was het weer eens tijd om wat werk buitenshuis te verzetten. Toen ik op kantoor aankwam bleek dat iedereen ziek geweest was die week, veel had ik dus niet gemist. Wel bleek in de loop van de dag dat een andere collega plots achter een goeroe aan naar India vertrokken te zijn voor 3 weken, waardoor ik nu (tijdelijk) gepromoveerd ben tot nieuwsbriefschrijver!

In het kader van de verlate voorjaarsschoonmaak die ik thuis aan het houden ben ga ik nu maar even 4 vuilniszakken buiten bij de boom zetten. Het begint zowaar ergens op te lijken hier in Huize Poelekie! ;-P

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished