zondag 27 januari 2008

Snotteren en schudden

Als er wereldkampioenschappen Lang Doorsnotteren zouden bestaan, dan zou ik absoluut winnen: ik snotter nog steeds wat na. Misschien moet ik toch maar eens terug naar de huisarts voor nieuwe anti-allergiepillen, in ieder geval totdat ik genoeg geld verzameld heb om mijn katten allergeen-vrij te laten maken door middel van DNA-modificatie. ;-)

Verder wil ik in het kader van de vrolijkheidsbevordering iedereen vriendelijk verzoeken om te schudden als een sneeuwbol. Wij hier in Huize Poelekie doen al 3 dagen niet anders en we worden er verdomd vrolijk van. Zo vrolijk dat ik zowaar niet heel erg opzie tegen alle afscheidnemerij deze komende twee laatste weken bij deze baan...en dat zegt wat!

2 opmerkingen :

  1. Ajjj ... Heel veel beterschap en het is lang niet verkeerd om weer eens even een bezoekje aan de huisarts te brengen. Succes! Vanaf hier nog wat gezonde vitamientjes gestuurd; ****************** (werken ze al?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Wenlog: de vitamientjes hebben inderdaad gewerkt, ik voel me alweer stukken beter gelukkig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished