woensdag 23 april 2008

Hooi vs Vork

Vandaag kreeg eerst de bus waar ik in zat een ongeluk en was vervolgens al het tramverkeer gestagneerd wegens een trambotsing. Tel hierbij de stress van het aanstaande maandag moeten opsturen van een gezinsverpakking papieren voor mijn eindexamen die uiteraard nog niet af zijn én niet te harden rugpijn op en je snapt dat Poelekie lichtelijk grommend en sissend door de Amsterdamse binnenstad heen banjerde.

Ondertussen regent het en is de levensvreugd al weer wat meer op regulier niveau, maar heb ik toch, for future reference, zoals we dat hier in Amsterdam zo mooi zeggen, een reminder voor mezelf:

Yo! Malle katachtige! Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je éérst de vork opmeet, en er dan pas hooi op kiepert! Als de vork dreigt af te breken, moet je er hooi áf halen, niet stug blijven doorladen. En, oh ja: EERDER BEGINNEN!!!

Nu ik iedereen inclusief mezelf doofgeschreeuwd heb, ga ik verder met me er in milde paniek dapper doorheen slaan. Nog 4 dagen…

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished