donderdag 24 december 2009

Joyeux Noël!



Lieve mensen,

Ondanks dat ik eigenlijk helemaal geen kerst vier, wens ik iedereen die het wél viert prettige kerstdagen, en iedereen die het niet viert prettige chill-dagen/vulzelfinwatvoordagen.

Updates over mijn verjaardag, malle snowboots (met foto!) en spannende toekomstplannen zullen nog even op zich laten wachten, want hoewel het beter leek te gaan met mijn griepachtige verschijnselen, ben ik helaas op de valreep toch nog geveld ben door een heuse superinfectie*. Wat stoerder klinkt dan het is, maar ik heb spannende antibiotica en diverse lollige inhalers, dus ik kan mijn lol op. ;-) *schuift richting bed*

* Zoals Kattenfluisteraar T. ooit zei: "Poelekie de Vries, superheld. Geheime superkracht: infecteren."

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished