woensdag 1 september 2010

Productief

Hoewel ik nog steeds met blote pootjes rondbanjer, nog geen deken gekocht heb en ook nog geen spruitjestaart gemaakt heb, is september vandaag toch echt begonnen. Uit mallotig bijgeloof durf ik verder niets over september te zeggen, dus dan maar een kleine update over het reilen en zeilen hier in en om:

Eerst maar even het kattennieuws: Céline Poes zit tegenwoordig op een dubbele dosering Prednison en had vandaag een uitstékende dag. Ook kregen we maandag van de dierenarts bevestiging dat Rood NIET dementerend is, maar gewoon bitter weinig ziet, wat zijn buitenbakse plastechnische ongelukjes verklaart. Nu hij een andere kattenbaksetup heeft, gaat het weer prima.

In ander nieuws: de zeep is nog steeds rijpende. Voor mijn gevoel al 3 maanden, maar volgens de kalender pas 3 1/2 week, dus die moet nog eventjes. Verder ben ik helemáál niet ongeduldig! ;-)

Verder ben ik deze week absurd productief: op maandag maakte ik Zinederella zine nummer 2 - Crush af (hier, hier of hier te downloaden)* op dinsdag kreeg ik het voor elkaar mijn belastingen zowaar 6 uur vóór 1 september in te sturen (nieuw record!) en vandaag stond ik zowaar na 6 uur slaap op, werkte mijn halve to do-list weg, maakte mijn huis schoon, ging naar het postkantoor én de Natuurwinkel! Ja, ik sta er zelf ook versteld van. Mezelf kennende zal ik binnen de kortste keren weer aan het duwen, trekken, slepen zijn, dus ik geniet er maar van zolang als het duurt! *ruimt stapel administratie weg*

Zine nummer 1 - Vergaderen kun je hier, hier of hier downloaden.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished