dinsdag 3 januari 2012

Gelukkig 2012!

Aloha! Leuk dat u er ook allemaal weer bent! Het is 3 januari, wat betekent dat het LogPoesjaar begint en het tijd is voor de rijmelarij van het jaar! Zit u er klaar voor? Komtie:

Behalve zwaalf rijmt niets op twaalf.

Nee, ik heb ook geen idee wat u daar verder mee moet. *komt niet meer bij*

Ik hoop dat u en uw huisdieren al uw vingers, neuzen, oren en staarten nog hebben. Op 31 december kreeg ik plots twee logés: The Big Kahuna en Les-Mioux waren hun extreem vuurwerkrijke omgeving ontvlucht om rook- en herrievrij het nieuwe jaar in te gaan in Huize Poelekie. Oudjaarsavond werd besteed aan het afronden van een oud project en het doen van Iets Creatiefs, waarover u binnenkort meer leest hier op LogPoes!

9 opmerkingen :

  1. Ben benieuwd naar Iets Creatiefs!

    Gelukkig nieuwjaar!

    - Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Thoughttrail: dank u! :-) Zodra Iets Creatiefs helemaal klaar is, verschijnt het hier mét leutige foto's! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lag echt in een stuip om die zwaluw.

    *zwaait naar Birdie*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel fijn en creatief 2012 poessemeis...........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel erg benieuwd! Jij weet de nieuwsgierigheid wel weer te prikkelen :-)
    En een uiterst goed, zo gezond mogelijk en productief en creatief jaar gewenst uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Kouw: ik zit dus nu al na te denken op wat er in piepsnaam rijmt op dertien... :-D

    Vogel zwaait terug! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Esther: oeh, dát gaat een keiharde tegenvaller worden, 't is niet heel bijzonder hoor! :-D

    Dank u! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar geloof ik niets van.Het is vast iets zeer levensvreugsverhogends and beyond! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished