zondag 29 januari 2012

*testbeeld*

Yup, ik ben er nog! Ik weet dat het hier oorverdovend stil is. De peeps die mijn Engelse blog volgen, weten dat mijn Kerstrecesplanning nogal in de soep gelopen is, waardoor ik op het moment tegen de klippen op een poging doe om én mijn studie én mijn deadline voor het Sketchbook Project te redden. Ja, da's een zeugma. Op 1 februari heb ik mijn laaste (inhaal)tentamen, daarna meld ik me weer met vrolijkheid, jolijt en misschien zelfs wel de onthulling van Iets Creatiefs.

6 opmerkingen :

  1. Toch zag dat testbeeld er vroeger anders uit. Nee echt. Ik ssssweerrrrrrr het je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met alles, nog even doorbijten! (voor ons he ;))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Kouw: ik heb dit gewoon van de googeliegoogle geplukt! :-D Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren hoe testbeeld eruit zag... #gatenkaasgeheugenisgatenkaas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Esther: dank je! Ik stukkel stug door. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte! Je kan het!

    - Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished