dinsdag 19 oktober 2004

Reinvent yourself

Hmm, ik geloof dat ik mijn post van gisteren moet uitleggen, al was het maar aan mezelf. Volgens mij heb ik, net als onze lieve Britney, een soort “alles-moet-anders”-aanval. Of zeer verlaat last van de puberteit, dat kan ook, haha!

Toen ik zo´n twee jaar geleden begon met LogPoes, nam ik me voor alles zo licht en luchtig mogelijk te houden. Dit als tegenwicht voor de "borderliner-anorexia-automutilatie-ik-schrijf-beroerde-gedichten-en-ben-suicidaal"-logs, die toen als paddestoelen uit de lucht schoten.

Nu, na meer dan twee jaar, begint dat “licht en luchtig” zich te wreken, want mijn stukjes gaan 9 van de 10 keer “nergens” over. Op zich niet erg, want iets wat “nergens” over gaat kan best heel vermakelijk zijn. Ik merk echter dat ik steeds vaker zelfcensuur toepas.

Stukjes die gaan over dingen die me bezighouden, maar die ik dan toch maar niet post omdat het “geen LogPoesmateriaal” is. Typisch gevalletje van gevangen zitten in een zelfgecreerd format, en dus tijd om daar eens uit te breken.

Dit wil niet zeggen dat ik nu plotseling loodzware entries ga schrijven over Groot Leed. Ik ga regelmatig stukjes schrijven die wél ergens over gaan. Met een mening enzo. Die dus niet perse wollig en pluizig is, maar soms ook juist weer wel. Ach, het wordt vanzelf wel duidelijk allemaal. Uiteindelijk ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished