donderdag 12 oktober 2006

Golfsgewijze activiteit

Dingen gaan in mijn leven altijd golfsgewijs. Zo zit ik maanden thuis mijn sokken te wassen*, zo hobbel ik van de ene gezellige bijeenkomst naar de andere. De afgelopen periode is het weer zover: op vrijdag besloten vriendin M. (ja, zij van Madonna) en ik Amersfoort eens te verkennen. Het was een stad die ik eigenlijk alleen maar kende als overstapstation: ik heb er wel eens een (Zweeds) puzzelboekje gekocht in de kiosk toen ik een uur vertraging had.

Amersfoort heeft duidelijk last van het “lelijk stationsgebied, prachtig oud centrum”-syndroom, dus mocht je er ooit terechtkomen: laat je niet ontmoedigen door die eerste kilometer lelijkheid, het centrum is het echt waard. Ik ben zeker van plan om op een iets minder regenachtige dag terug te gaan om wat foto’s te maken.

Op zaterdag waren Meneer de Poes en ik uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van Smartlap, dus reisden we dankzij de Herfsttoer-actie zeer comfortabel naar Groningen. De routebeschrijving van het station naar haar huis had ik uiteraard uitgeprint en op tafel laten liggen, maar gelukkig was het niet moeilijk te vinden. De verjaardag zelf was uiterst gezellig, met milde tegenzin namen we uiteindelijk afscheid en om 0.00 uur waren we terug in Amsterdam.

De zondag werd besteed aan activiteiten in en om, zoals het eindelijk** in de verkoop zetten van het freediveboek! De verkooppagina gaat uiteraard nog opgeleukt worden met een stukje tekst en dergelijke, maar hij staat te koop! Yay!

* net als Freggel Bobby en dat terwijl Freggels (net als ik) normaal gesproken nooit sokken dragen!

** De ernstige vertraging is o.a. veroorzaakt door hardnekkige voorhoofdholteontstekingen, zware onderzoekstages, een bijna het lood leggende diabetische kat, gemekker waar ik het verder niet over ga hebben (nee, niet tussen meneer en mevrouw de Poes, wij zijn lief voor elkaar), computersores en fotoproblematiek. Ik verwacht dan ook dat het verkoopklaar maken van de Franse versie een eitje wordt na al deze toestanden! ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished