woensdag 10 mei 2006

De ZGA* deels onthult!

Breyten had het er laatst over hoe het feit dat er iets speelt waar je het nog niet over kunt hebben je blogschrijverij beïnvloedt.

Ik ben dan ook erg blij dat ik het eindelijk, eindelijk, eindelijk over een deel van de ZGA* kan hebben: de afgelopen maanden hebben de freediver en ik hard gewerkt aan een heus cursusboek freediven dat (ja, we lopen nog op schema!) op 1 juni gaat verschijnen!

Zoals u zich hopelijk kunt voorstellen, voel ik** me Heel Erg Gaaf op dit moment. Yay! *doet Tijgerswing* :-D

* Zeer Geheime Activiteiten

** Ik gok dat de freediver zich ook Heel Erg Gaaf voelt, maar ik ga niet voor hem spreken. Het feit dat ik blijkbaar zo'n doos geworden ben die alleen maar over haar vriendje kan praten is al erg genoeg... ;-P

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished