woensdag 3 januari 2007

2007!

Aloha lieve allemaal!

Allereerst de domme rijmelarij van dit jaar: een boel lol/geluk/vrolijkheid* in je leven in 2007!

Ik hoop dat iedereen veilig oud en nieuw doorgekomen is, zonder oliebollenvoedselvergifting (I kick ass at galgje!) en/of ontplofte vingers. Wij hier in Huize Poelekie zijn allemaal min of meer heel, we zijn in ieder geval niet méér stuk dan we al waren. Behalve Meneer de Poes: die heeft een sneu luik. “Ontstoken”, zegt de huisarts. “Awww! Da's ZIELIG!” zeg ik, en daarom stel ik dan ook voor dat we even met z'n allen “Beterschap!” roepen, dat zal hij leuk vinden.

Dit jaar ben ik gestart met een nieuwe traditie: ik begin mijn jaar gewoon op 3 januari! Geen gehops om viezige stukken vuurwerkrestant te ontwijken, geen uitglijpartijen over van balkons gesmeten ranzige oliebollen en een significant kleiner aantal snotterige zoen-zoen-zoens van toevallige passanten. Dat laatste bedenk ik er nu spontaan bij, omdat ik erg houd van opsommingen in drie dingies.

Wat de Furby betreft, die maakt het prima, hij staat hier hoog, droog en katveilig op een plank (Zie? Daar is die opsomming in drieën weer!), er heeft nog niemand gereageerd...

Verder begint hier het dagelijkse leven weer een beetje op gang te komen, ik ben zowaar heel volwassen en verantwoordelijk al begonnen met het voorbereiden van tentamens die ik vanaf midden januari moet maken. En...heeft u zichzelf al versteld doen staan in het nieuwe jaar?

* Of iets anders naar keuze, ik ben niet zo moeilijk

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished