donderdag 22 maart 2007

Brufen Bruis is your friend

Het is me het weekje wel: dinsdag deed ik (als eerste van de 25) mijn presentatie, op woensdagavond bereikte me het heuglijke feit dat Kattenfluisteraar T. nu officieel EHBO mag verlenen en vanochtend maakte tandarts I. met grote precisie een einde aan het leven van de vier wortels in mijn eerste molaar linksonder (ook wel "nummer 36" genoemd).

Ik had me al helemaal voorbereid op een dagje gietijzeren-koekenpan-tegen-snoet, maar hoezee: ik kreeg een recept voor Brufen Bruis mee! Ik kreeg er een spontane yell-behoefte van:

"Brufen Bruis is je vriend! Brufen! Bruis!
Brufen Bruis is je vriend! Bruuufeeeeeen...Bruis!"

Zoals u merkt: het werkt! :-)

Pee Es: nu ik toch geïntoxiceerd ben durf ik het jullie te vragen: wie oh wie kan mij helpen aan een mp3tje van "Dragostea din tei" van O-Zone? Kattenfluiteraar T. wilde hem graag hebben en ik moest tot mijn grote schande bekennen dat ik hem niet in mijn collectie heb...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished