maandag 12 maart 2007

Seizoen

Nee maar! Het is eindelijk een seizoen! Hoewel ik altijd beweer niet gevoelig te zijn voor mooi weer, moet ik toegeven dat ik het hoogst prettig vind dat het eindelijk ergens op begint te lijken. De afgelopen maanden waren wat mij betreft 1 grote aaneenschakeling van vage weersomstandigheden; ik begrijp nu wat beter waarom mensen niet goed gedijen in gebieden zonder duidelijke seizoenen.

Het mooie weer heeft er echter wel voor gezorgd dat ik spontaan een aanval van het goeie oude "Alles moet anders!"-gevoel heb. Ik heb dan ook een verschrikkelijk ironische (lees: foute) blingbling mega-zonnebril bij de HEMA aangeschaft, heb vrijdag een WITTE Sony Ericsson V630i geregeld en zeur verder chronisch dat ik naar Tenerife wil. Op strandvakantie. Ja, u mag zich lichtelijk zorgen gaan maken, dat doe ik zelf ook... ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished