vrijdag 16 maart 2007

Fast forward

Zoals je gevoelstemperatuur hebt, heb je wat mij betreft ook “gevoelstijd”. Ik denk dat iedereen dat wel eens meegemaakt heeft: als je ergens ingespannen mee bezig bent of iets heel leuks aan het doen bent, gaat de tijd razendsnel, als je je te barsten verveelt of iets vervelends moet doen, lijkt die wijzer niet vooruit te branden.

Zo leef ik qua gevoel nog midden januari en schrok ik dan ook lichtelijk toen ik vanmiddag alweer de jaarlijkse brief van Stadsdeel Zeeburg m.b.t de “25% korting op je buitenzwemkaart”-actie kreeg. Dat wil zeggen dat over iets meer dan 1 maand het bad weer opengaat! Ik geloof dat ik mij daar in dubbel tempo mentaal op moet gaan voorbereiden! *gaat op zoek naar haar zwembril*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished