maandag 19 maart 2007

Presenteren kun je leren...

Zoals iedereen die me langer dan 3 minuten meegemaakt heeft weet, schuilt er achter die zelfverzekerde (*ahum*), ontspannen (*ahum ahum*), no-worries attitude (Ja, u mag nu in gieren uitbarsten!) een lichtelijk nerveus persoon. Ok, ok, ik ben zo neurotisch als de pieps, ik weet het, ik weet het...

Ik ben vooral neurotisch als de pieps als het aankomt op examens en laat ik nu morgen een heus examen hebben waarvoor ik ter plekke eerst een PowerPoint-presentatie in elkaar moet flansen en vervolgens een praatje moet houden over cellen. Van die dingen die in je lichaam zitten bedoel ik dan, niet die dingen die wel eens vrij schijnen te zijn...

Maargoed, aan de licht hysterische toon van dit stukje merkt u al wel dat ik er weer eens ernstig tegenop zie, hoewel ik eigenlijk niet eens echt problemen heb met PowerPoint. En eigenlijk ook niet met het houden van praatjes. Ja, ik word ook moe van mezelf... Wilt u desondanks morgen toch een beetje aan me denken? Dat heeft in het verleden ook zo goed gewerkt tenslotte! ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished