vrijdag 14 september 2007

Tasrat!

Een aantal weken geleden liep ik bij IKEA deze knuffelrat tegen het lijf, die sindsdien op belangrijke momenten meegaat in mijn tas. Het zal mijn bizarre gevoel voor humor wel zijn*, maar ik vind het dólkomisch dat ik met professioneel haar, tutholaschoenen en een (te) dure damesjas in de tram zit, met My Chem op de mp3-speler en een rat in mijn tas.



Over ratten gesproken: voor wie niet bang is voor (geanimeerde) ratten is “Ratatouille” een absolute aanrader. Geschikt voor zowel een vriendenuitje als een romantische date. Of een combinatie van beide natuurlijk.

En aangezien ratten blijkbaar een thema zijn in mijn leven, heb ik besloten dat ik op mijn oude dag nog best voor kottik kan doorgaan en dus op 7 december naar Emilie Autumn ga. Die is zo mogelijk nóg maffer dan ik: zij voert in haar assortiment “special merch” behalve theepotten en “Blood Vial Necklaces” (Ok...Eeewww!) ook “giant plague rat dolls”. Dat u het even weet.

* of het beginstadium van een psychose, dat kan ook natuurlijk.

2 opmerkingen :

  1. Emilie Autumn! Leuk! Ik heb ook kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Polle: Wat leuk! Ik ben altijd verbaasd als iemand überhaupt weet wie zij is! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished