zondag 18 november 2007

Hoe ouder, hoe wijzer. Echt waar!

De stilte hier op LogPoes is oorverdovend, ik weet het. Niet dat ik niets te melden heb, er gebeurt hier genoeg: zo pleurde vandaag nog mijn noodkroon uit mijn snuf. Symptomatisch voor dit jaar: uiteindelijk lukt alles wel, maar het gaat allemaal wel ont-zét-tend moeizaam. Ik heb dan ook besloten dat ik 2007 Officieel Geen Zak Meer Aan vind en dat ik mijn hoop gevestigd heb op 2008.

Lichtpuntje van 2007 is wel dat het er zowaar op lijkt dat ik eindelijk eens netjes voor mezelf leer zorgen. Dat klinkt vrij dramatisch en dat is het eigenlijk ook wel: ik ben het type dat 12 weken doorsnottert met een bijholteontsteking, strak 8 maanden doorstampt op aan gort gescheurde enkelbanden, hijgend en piepend van de chronische bronchitis rondhangt in rokerige toko’s en standaard te veel hooi op haar vork neemt, vooral op momenten dat ze eigenlijk gewoon eens zou moeten chillen.

Dit jaar echter heb ik direct antibiotica geslikt toen het nodig was, mijn poot binnen 2 uur na ongeval strak laten intapen én heb ik, onderwijl “Ik wíl geen prik!”-mieuwend, een griepprik gehaald. Daarnaast ga ik zeer op tijd naar bed en beperk ik mijn extra-curriculaire activiteiten tot een minimum totdat ik weer fris en gezond ben. En aangezien ik toch goed bezig ben ga ik niet zelf met alabastine aan de slag, maar bel ik morgen gewoon even de tandarts, zodat zij die noodkroon er weer even in kan metselen… ;-)

3 opmerkingen :

  1. Dan moet 2008 helemaal goedkomen :)

    Sterkte met je kroon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh mijn webpagina wordt niet zichtbaar. Alleen voor bloggers?
    Anyway; Ik ben te vinden op www.wenlog.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Wenlog: dankjewel! Hij zit er ondertussen netjes in en heeft in ieder geval al 1 avondmaaltijd overleefd ;-). Ik kom morgen even uitgebreid bij jouw log spieken!

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished