dinsdag 20 augustus 2002

Zwemplannen werden vanochtend ruw gedwarsboomd door een scheur in mijn badpak. Dit badpak heeft het exact 33 zwembeurten (en was/spoelbeurten) volgehouden. Kijken hoe lang de volgende het volhoudt... Zouden ze op de zwempagina grafiekjes bijhouden van hoe lang zwembroeken en badpakken het volhouden, met extra gegevens zoals het merk van het stuk textiel en de samenstelling, het zwembad waarin gezwommen wordt met de betreffende watermetingsgegevens en last but not least de slag die gezwommen wordt... Er is een grotere kans dat ik binnenkort ook langdurig met mijn kop onder water durf, dankzij de combinatie lenzen en zwembril en mijn nieuwste ontdekking: de AquaEars. Nu nog een neusklem en ik heb nooit meer sjans met de badmeester...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished