woensdag 28 augustus 2002

Druk bezig geweest met het verven van mijn keuken. Voor degene die overweegt Hema-kleur 1375 op zijn of haar keukenmuur te smeren een kleine waarschuwing: het is ROZE. Heel Erg ROZE...(Kijk nu even mijn eigen keuken in...) Sohee, wat roze. Hopelijk went het...

Ander vrolijk nieuws vandaag:

* LukasJulius is weer (deels) online. Een waar walhalla voor liefhebbers van slechte smaak, de jaren ´80 en meer van dat soort fijne dingen. Check it out!
* Heb net voor de 3e keer The Commitments gezien, hij blijft hilarisch... Of zullen het toch die verfdampen zijn?!
* Kreeg vandaag mijn kaartje voor Underworld via de post...op 8 november ga ik volledig uit mijn plaat en jengel ik alle diepzinnige teksten mee... Liefhebbers die met me mee willen zijn uiteraard van harte welkom!

Verdere hilariteiten:

* Een nieuw tvprogramma voor Lekkere Singles (OOOOOH JEUK!!!!!). Het heet GAY team (jaaa, lollig he?!) Je kunt je hier aanmelden... Dit is weer zo´n moment dat ik toch maar gewoon naar mijn nieuwe Daan-cd blijf luisteren en zachtjes het gedicht van Hans Lodeizen voor me uit blijf mompelen:


"...Ik woon
in een ander huis
soms komen we elkander tegen
ik slaap altijd zonder jou
en wij zijn altijd samen."


Na deze kleine emotionele uitbarsting van mijn kant verder met handige tips:


* Dagboek altijd kwijt? Overkomt je nooit meer met Diaryland
* Vergeet nooit meer een verjaardag met jarig.nl Ze sturen je een emailtje om je te herinneren. Werkt echt!
* Begin ook een Blog! Echt enorm leuk!


Dat was het weer voor vandaag, zeer diverse post, ik ga nu even mijn kwast in een bakje water plempen...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished