zondag 18 augustus 2002

Gisternacht een geweldige film gezien op Nederland 3 La fille sur le pont een vreemd sprookje over lotsverbonden neo-suicidalen, kortom: helemaal ik. Deed me sterk denken aan Trust van Hal Hartley, nog steeds mijn favoriete film ever.

Deze week was qua nieuws heel vreemd. De hoofdonderwerpen waren de overstroomtoestanden, de 2 vermiste Engelse meisjes (die vanavond - heel gruwelijk - dood teruggevonden zijn) en Elvis.

Deze week zijn ook de tijdschriften weer in de bus gevallen:
We kunnen niet om Jennifer Lopez heen. Zowel in de Elle als de Cosmopolitan staan een "uitgebreid interview" met JLo, waarin vooral haar parfum geplugged wordt. Met succes, want ik ben nu reuze benieuwd waar het spullie naar ruikt. (Wordt vervolgd...)


Is het jullie ook wel eens opgevallen dat de topactrices van Nederland van die malle namen hebben? Even realiseer/besef: Halina Reijn. Rifka Lodeizen. Thekla Reuten. Carice van Houten. Nadja Hüpscher heeft dan nog de "normaalste" naam. Doet me denken aan de nieuwsdames van SBS6 indertijd, de ene heette Milika Peterzon, dan had je ook nog Pernille La Lau en Cilly Dartell...ik denk dat de dag waarop iemand mij vraagt of Poelekie de Vries mijn echte naam is niet lang op zich laat wachten...


Wat ik deze week ook in de bus vond is de coco-mat catalogus. Netjes verpakt in stoffen tasje, elke bus eentje. Waar ze het van doen? Ze durven met een strakke snoet 345 euro te vragen voor een "nachtkastje", bestaande uit 1 plank en 4 poten, materiaalkosten waarschijnlijk een eurootje of 10. Dáár doen ze het van! Wel een leuk tasje trouwens...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished