maandag 2 februari 2004

Verslagje gisteravond:

De lieve mensen van Next In Line zullen het voortaan wel uit hun hoofd laten om een evenement op zondagavond te laten plaatsvinden. De eerste anderhalf uur waren er hooguit 100 mensen aanwezig, ondanks de goede dj bleef iedereen een beetje aan de kant staan; de algehele sfeer was er een van een brugklas-klassenavond, niet die van een "hip-and-happening-urban-event". Zo rond een uur of 00.00 werd het gelukkig iets drukker en kreeg de enthousiaste dansjongen die dames de dansvloer optrok de dansvloer min of meer vol.

Tijd voor La Cliqa! Enthousiast, verrassend ontspannen en in vergelijking met de vorige keer nog meer gegroeid in hun performance deden ze 5 nummers van hun binnenkort te verschijnen cd "The Saga Continues". Net als vorige keer hadden ze op videoschermen visuals, die vrij hilarisch waren (wortels!). Het enthousiasme van het publiek maakte goed dat het niet erg druk was.

De rest van mij tijd daar heb ik me vermaakt met het kijken naar dansende mensen, o.a. schattig dansend stelletje en een jongen die volledig in zijn eigen tempo/ritme/maat een soort geïmproviseerde moderne dans uitvoerde.

Ik heb eigenlijk maar 1 verzoekje: wil die (geweldig zingende) jongen van 17 NIET MEER IN ZIJN KRUIS GRAAIEN!?! Dat hij iets zong over het stimuleren van een g-spot is tot daar aan toe, het is tenslotte hiphop/dancehall, maar bij het zien van die beweging vloog de cassis bijna door mijn neus! Dus: Zingen? Doen! Kruisgraaien? Laten!

Namens mijn neus: Bedankt!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished