maandag 30 mei 2005

Looky-likies

Even een bekentenis: ik heb jarenlang gedacht dat Amanda Peet en Jennifer Garner één en dezelfde vrouw waren. Het was pas toen ik op Imdb zag dat het meisje uit Jack & Jill geen credit kreeg voor haar rol in Felicity dat het kwartje 20 eurocentmuntje begon te vallen... Het zal wel aan mij liggen, of aan het feit dat ze dezelfde tanden hebben, maar ik heb nog steeds zeer veel moeite om ze uit elkaar te houden.

Op foto´s gaat het nog wel, dit is Amanda en dit Jennifer (die op die foto overigens ook verdacht veel lijkt op Geena Davis...), maar zodra ze bewegen houdt het op.

En dan nu de fijne vragen (want het moet natuurlijk wel een beetje interactief blijven he? ;-P):

1) Ligt dit aan mij of ziet u de gelijkenis ook?
2) Zijn er acteurs/muzikanten/al dan niet vage beroemdheden waar u dit ook bij heeft?
3) Zit u überhaupt nog op deel 2 van mijn Australiëverslag te wachten? *probeert snor te drukken* ;-P

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished