zaterdag 3 december 2005

Fijne geurtjes

Voor de liefhebbers van niet-alledaagse geuren is Black Phoenix Alchemy Lab een paradijsje. Helaas zijn de verzendkosten zoals altijd bij zendingen die van ver moeten komen hoog...kan daar niet eens iets op gevonden worden?

Iets dichter bij huis maar daarom niet minder lekker zijn de spullies van Lush. Ik heb diverse favorieten, maar op dit moment ga ik vooral loos op hun kerstzeep "Snowcake", en dat terwijl ik normaal gesproken helemaal niet zo dol ben op amandelgeur. Limited edition, dus als je hem ook wilt hebben zul je vóór de kerst richting Lush moeten (of bestellen via de site).

Zowel bij Lush als bij de Hema hebben ze geweldige glitterdingies op dit moment:

* Bij Lush hebben ze een goudkleurig Glitterdingie dat je overal (huid en haar) kunt gebruiken én de "Ruby Red Slippers", die zowel rood bubbelt als glittert. Wat wil een mens nog meer? :-)

* Bij de Hema hebben ze nu ook een Natalie Ferstendik cosmeticalijn, waarin een BRÍL-JÁN-TE losse poeder zit. Aangezien het vast ook een limited edition is, ga ik morgen een extra potje kopen, zodat ik fijn glitterend de kersttijd in kan! Yay!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished