vrijdag 22 december 2006

Coming Out Girl

Zoals ik al eerder voorzichtig heb laten doorschemeren, ben ik lichtelijk gecharmeerd van de muziek van Fall Out Boy. Ok, ok, ik vind ze gewoon Da_Shizznit. Zo Da_Shizznit zelfs, dat ik op 28 maart naar hun optreden in 013 ga.

Ja, ik heb er begrip voor als u mij vanaf nu niet meer wilt kennen, maar hey, iedereen heeft toch recht op zijn of haar guilty pleasures!?!? *kijkt met grote poezenogen*

Ergens deze week is de videoclip van hun nieuwe single in premiere gegaan, ik vind hem vrij hilarisch. Mocht je hem willen zien, klik dan hier en kies vervolgens "video" onder "This ain't a scene, it's an arms race". (Mocht dit je teveel gedoe zijn, hij staat ook hier op YouTube, maar dan wel in mindere kwaliteit.)

Mocht je na het horen van dit nummer denken: "Klinkt catchy, maar WTF zíngt die gozer nou!?!?": je bent niet de enige. Zanger Patrick staat erom bekend niet altijd even verstaanbaar te zijn, getuige diverse hilarische "misheard lyrics" videootjes die op het internet circuleren. Ook van dit nummer is er eentje (KLIK HIER!) en hij is zo grappig dat ik een nieuw apnea-record gevestigd heb tijdens het kijken: ik moest ZÓ hard lachen dat ik niet meer kon ademhalen. U bent gewaarschuwd...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished