zondag 15 juli 2007

...en we hobbelen vrolijk door...

Hoewel ik echt béndes te vertellen heb, krijg ik het maar niet op papier. Voor schrijven heb ik rust in mijn kop nodig, maar ik blijf maar van hot naar her hobbelen. Na een hectische periode hobbel ik altijd een poosje in hetzelfde tempo door: mijn remweg is blijkbaar nogal lang. ;-)

Met mijn examens ben ik nu echt helemaal klaar: afgelopen dinsdag deed ik MGZ en Engels, ik ga ervan uit dat ik daarvoor geslaagd ben. Mijn diploma valt ergens volgende week in mijn brievenbus, weer een papiertje erbij! Yay!

Vrijdag waren Kattenfluisteraar T. en ik bij de IKEA, in het kader van de Extreme Room Makeover die volgend weekend gaat plaatsvinden: uitgebreid schoonmaken, verven, nieuwe gordijnen, (deels) nieuwe meubels en als we helemaal op dreef zijn dan verven we Céline Poes ook nog in een ander kleurtje*!

Foto’s van dit avontuur zullen te zien zijn op mijn frisnieuwe Flickr pro account, waar op dit moment de foto’s van de diploma-uitreiking al op staan.

Verder zitten we collectief wat in spanning (nou ja, ik wel in ieder geval ;-P) in verband met het examen ZHB II dat Meneer de Poes morgen succesvol moet afleggen. Duimen/kaarsenbranderij/watuookdoetdatwerkt wordt uiteraard enorm geapprecieerd! :-)


* Dit is uiteraard een grap, ik ben niet helemaal gék in de poezenkop! Toktoktoktoktok! Blwlwlwlwlwl!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished