donderdag 5 juli 2007

Heuglijke vrolijkheid!

Woensdag was een heuglijke dag: Kattenfluisteraar T., zich (hopelijk binnenkort actief) op het internet bedienend van het pseudoniem Mursky Perkovic, kreeg eindelijk zijn diploma!

Uiteraard waren Meneer de Poes en ik daarbij aanwezig. Het duurde even voordat het diploma er was (printen duurde wat langer dan gepland!), maar uiteindelijk verlieten we mét diploma het pand.

Daarna zijn we een fijn hapje van ’t een of het ander gaan nuttigen bij De Bakkerswinkel op het Westergasterrein. Mensenkinderen, wat is dát een fijne toko! Rookvrij, fijne hapjes (scones!!!) en een lapjeskat! Wat wil je als semi-katachtige nog meer?

Na ons ongans te hebben gegeten aan spinaziesoep (Meneer de Poes en ik) en diverse soorten taart (Kattenfluisteraar T.) kon niets ons meer deren, zelfs die immense plensbui op onze kop niet! Wij drieën waren redelijk drijf tegen de tijd dat we thuiskwamen. Het diploma is trouwens wél droog gebleven, maar dat zat dan ook, heel handig, in een stemmig groen plastic mapje.

2 opmerkingen :

  1. Het diploma zit nu veilig opgeborgen in een ordner, bij mijn andere belangrijke papieren (oude doelijsten, brieven van mensen die ik niet meer ken, verlopen kortingskaarten etc.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Kattenfluisteraar T.: LOL! Ja, in die stapel liggen mijn diploma's ook! ;-P

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished